ព័ត៌មានលំអិតអំពីក្រុម កីឡា Esports

ព័ត៌មានលំអិតអំពីក្រុម

ព័ត៌មានលំអិតអំពីក្រុម កីឡា Esports វប្បធម៌នៃការលេងហ្គេមរបស់កូរ៉េបាន ប្រែក្លាយជា Esports មានរូបភាព 3D នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ ទៅជារចនាសម្ព័ន្ធដែលបានរៀបចំជាដៃគូជាមួយសាជីវកម្មធំៗមួយចំនួន នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ។ កូរ៉េខាងត្បូងឥឡូវនេះមានប្រព័ន្ធអេកូ Esports កំពូលក្នុងពិភពលោក ឥឡូវនេះ Esports គឺជាឧស្សាហកម្ម ដែលមានតម្លៃរាប់ពាន់លានដុល្លារ ។ នេះគឺដោយសារតែចំនួនមនុស្សនៅផ្ទះលេងហ្គេម បានកើនឡើង នៅពេលដែលមានការចាប់អារម្មណ៍កាន់តែខ្លាំងនៅពេល លេងតាមកុំព្យូទ័រងាយស្រួល ក្នុង Esports ដែលបានឃើញការកើនឡើងនៃការមើលទាំងនៅលើ YouTube និង Twitch ផងដែរ។ គេហទំព័រកម្សាន្ត ជាច្រើនទៀត ដែលបង្ហាញអំពីកីឡា Esports ត្រូវបានមើលដោយមនុស្សរាប់រយលាននាក់នៅទូទាំងពិភពលោក ។

ដូច្នេះវាត្រូវបានពិចារណាដោយមនុស្សជាច្រើន នាពេលអនាគតនៃការកម្សាន្តជាមួយ កីឡាដែលមាន រូបភាពស្រស់ស្អាត អ្នកលេងល្បែងជុំវិញពិភពលោកដឹងថា Esports បានចាប់ផ្តើមនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង វា​មាន​ការ​អភិវឌ្ឍ​ក្នុង​ល្បឿន​លឿន​ធៀប​នឹង​ប្រទេស​ដទៃ ការ​ប្រកួត​ហ្គេម​ក៏​ត្រូវ​បាន​ចាក់​ផ្សាយ​តាម​ប៉ុស្តិ៍​ទូរទស្សន៍​ខ្សែកាប​ជាច្រើន​ក្នុង​ប្រទេស​កូរ៉េ ។ វប្បធម៌លេងហ្គេមបានកើតនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ហើយបានរីករាលដាលយ៉ាងឆាប់រហ័សទៅកាន់ប្រទេសផ្សេងទៀតដូចជាប្រទេសចិន អឺរ៉ុប និងសហរដ្ឋអាមេរិក ។ មិនយូរប៉ុន្មានរដ្ឋាភិបាលកូរ៉េបានបង្កើត សមាគមកីឡា Esports កូរ៉េ KeSPA ដើម្បីគ្រប់គ្រង Esports នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ KeSPA គឺជាសមាជិកនៃគណៈកម្មាធិការជាតិអូឡាំពិកកូរ៉េខាងត្បូង។

លើសពីនេះ ពួកគេបានដើរតួយ៉ាងសំខាន់ ក្នុងការសាងសង់កីឡដ្ឋាន Esports ដំបូងបង្អស់របស់ពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ 2005 នៅ Yongsan កីឡា Esports ក្នុងប្រទេសកូរ៉េឥឡូវនេះ ត្រូវបានដំណើរការដូចជាលីគកីឡាអាជីព ទម្រង់នេះត្រូវបានរៀបចំឡើងក្នុងរចនាប័ទ្មប្រកួតប្រជែងខ្លាំង ហើយអ្នកលេងល្បែងដែលគាំទ្រទាំងអស់ទទួលបានប្រាក់ខែរៀងរាល់រដូវកាល ។ ដូច្នេះហើយ អត្ថបទនេះនឹងបំបែក Esports នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ ហើយចូលទៅក្នុង វប្បធម៌នៃការលេងហ្គេមរបស់កូរ៉េ ដែលបានផ្តល់ការកើនឡើងដល់អ្នកលេងល្បែង ។ មុន​នឹង​ឈាន​ជើង​ចូល Esports ក្នុង​ប្រទេស​កូរ៉េ សូម​និយាយ​ពី​វិស័យ​នេះ ឧស្សាហកម្ម Esports បានក្លាយជាឧស្សាហកម្មដែលមានតម្លៃរាប់ពាន់លានដុល្លារ ។ ការលេងហ្គេមវីដេអូដែលមានលក្ខណៈប្រកួតប្រជែង ក្នុងកម្រិតវិជ្ជាជីវៈបាននិងកំពុងកើនឡើងពីមួយឆ្នាំ ទៅមួយឆ្នាំចាប់តាំងពីចុងទសវត្សរ៍ទី 70 ។

ព័ត៌មានលំអិតអំពីក្រុម ​កីឡា​អេឡិចត្រូនិកពិភពលោក

ព័ត៌មានលំអិតអំពីក្រុម ​កីឡា​អេឡិចត្រូនិកពិភពលោក កីឡា Esports បានក្លាយជានិន្នាការកម្សាន្តដ៏គួរឱ្យរំភើបបំផុតមួយរបស់ពិភពលោក ខណៈពេលដែលនៅតែមានការជជែកវែកញែកជាច្រើន អំពីថាតើហ្គេមដែលមានការប្រកួតប្រជែង អាចត្រូវបានចាត់ថ្នាក់ថាជាកីឡា ពិតប្រាកដ វាជាភស្តុតាងដែលថាបាតុភូតនេះនឹងមិនបាត់ទៅនោះទេ ហើយវានឹងអាចក្លាយជាការប្រកួតពិតប្រាកដសម្រាប់កីឡាប្រពៃណីដូចជាបាល់ទាត់ និងបាល់បោះ ។ មានហេតុផលជាច្រើនដែលថាហេតុអ្វីបានជា esports ក្លាយជាអ្នកវាយលុកពិភពលោកដ៏មានសក្តានុពល។ ចាប់តាំងពីការផ្លាស់ប្តូរជាបន្តបន្ទាប់នៃចំណងជើងហ្គេមកំពូល ទៅជា ភាព សប្បាយរីករាយ និងគួរឱ្យគោរពនៃអ្នកស្ទ្រីមល្បីៗ វាហាក់បីដូចជាកីឡា esports អាចប្រាប់អំពីកីឡាប្រពៃណីមួយ ឬពីរ ។ ប៉ុន្តែខាងលើទាំងអស់នោះ វាគឺជាភាពងាយស្រួលនៃហ្គេមប្រកួតប្រជែង ដែលអាចជាទ្រព្យសម្បត្តិដ៏ធំបំផុតរបស់វា។

មិនថាអ្នកកំពុងលេងចំណងជើង esports កំពូលដូចជា LoL ឬ Dota 2 ឬគ្រាន់តែមើលការប្រកួត CSGO កម្រិតកំពូល វាមានឧបសគ្គតិចតួចដែលរារាំងអ្នកឱ្យរីករាយនឹងការកម្សាន្តហ្គេមដែលល្អបំផុត ដូច្នេះតើកីឡាប្រពៃណីអាចរៀនអ្វីខ្លះពី esports អំពីភាពងាយស្រួល ទោះបីជាវាជាការពិតដែលថាទាំងអ្នកលេងហ្គេមដែលមានការប្រកួតប្រជែង និងអត្តពលិកប្រពៃណីត្រូវអនុវត្តជាច្រើនឆ្នាំដើម្បីក្លាយជាអ្នកល្អបំផុតនៅក្នុងវិស័យដែលបានជ្រើសរើសរបស់ពួកគេ វាមិនអាចបដិសេធបានទេថាអ្វីៗគឺងាយស្រួលជាងបន្តិចដើម្បីក្លាយជាអ្នកលេងហ្គេមកំពូល។

មិនត្រឹមតែមាន esports ដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោកជាច្រើនដូចជា League of Legends និង Dota 2 ដែលអាចលេងបានដោយសេរីប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែអ្នកលេងល្បែងទាំងអស់អាចទទួលបានសិទ្ធិចូលទៅក្នុងការប្រកួតកម្រិតកំពូលដូចជា ePremier League ពីការលួងលោមនៃផ្ទះរបស់ពួកគេផ្ទាល់។ ការប្រកួតកីឡា esports ជាច្រើនមានប្រព័ន្ធជម្រុះបើកចំហ ដើម្បីឱ្យអ្នកលេងល្បែងដែលមានសក្តានុពលអាចតស៊ូឆ្លងកាត់វគ្គជម្រុះក្នុងគោលបំណងដើម្បីប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមល្អបំផុតនៅក្នុងអាជីវកម្ម។

បន្ថែមពីលើនេះ បដិវត្តន៍កីឡាអេឡិចត្រូនិកចល័តបានជំរុញបន្ថែមទៀតនូវភាពងាយស្រួលនៃការចូលរួមរបស់កីឡាអេឡិចត្រូនិក ព្រឹត្តិការណ៍ដូចជា Clash Royale World Finals អាចចូលដំណើរការបានយ៉ាងសាមញ្ញតាមរយៈស្មាតហ្វូន ហើយដោយមិនចាំបាច់ប្រើកុំព្យូទ័រ ឬកុងសូលហ្គេមដើម្បីចូលរួមក្នុងសកម្មភាពនេះ វាបានជំរុញបន្ថែមទៀតនូវលទ្ធភាពប្រជាសាស្រ្តនៃបាតុភូតកីឡា។

ខណៈពេលដែលទាំងកីឡា esports និងកីឡាប្រពៃណីមានភាពល្បីល្បាញសម្រាប់អាជីពលេងខ្លីៗរបស់ដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគេការពិតដែលថានរណាម្នាក់អាចចូលរួមក្នុងការលេងហ្គេមប្រកួតប្រជែង ពីភាពសុខស្រួលនៃផ្ទះរបស់ពួកគេបន្ថែម នូវករណីសម្រាប់ភាពងាយស្រួល នៃកីឡា អេឡិចត្រូនិក ។ ហើយខណៈពេលដែលកីឡាប្រពៃណីដូចជាបាល់បោះមានបញ្ជីថេរត្រឹមត្រូវនៃតម្រូវការសម្រាប់រាងកាយរបស់គូប្រជែងរបស់ពួកគេសម្រាប់ esports វាច្បាស់ណាស់ថាសូម្បីតែគ្រូប ង្វឹកដំឡូងដ៏ធំបំផុតក៏មានការស៊ុត បាល់បញ្ចូលទីស្មើគ្នាក្នុងការក្លាយ ជាតារាហ្គេមដែលប្រកួត ប្រជែងនាពេលអនាគត។

ទស្សនា​ការ​ប្រកួត eSports ផ្ទាល់

បច្ចុប្បន្ននេះ ភាពទាក់ទាញ និងបទពិសោធន៍ផ្ទាល់ សម្រាប់កីឡា Esports ភាគច្រើនគឺជាក់ស្តែង សម្រាប់ភាពងាយស្រួលទាំងអស់ នៃហ្គេមតាមទូរទស្សន៍ វាមិនអាចប្រៀបធៀបទៅនឹងអារម្មណ៍នៃមាត្រដ្ឋាន និងទស្សនវិស័យ 3D ដែលអ្នកពិតជាបានឃើញកីឡាអាជីពដោយផ្ទាល់ភ្នែក ការមើលការលេងដែលអភិវឌ្ឍ និងអ្នកលេងធ្វើសមិទ្ធិផល ដ៏អស្ចារ្យស្ទើរតែនៅចំពោះមុខអ្នក ។ ពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ បច្ចេកវិទ្យាមានការអភិវឌ្ឍ ថ្វើអោយវិស័យកីឡា eSports កាន់តែរីកចំរើនចាបន្តបន្ទាប់ ហើយជាមួយគ្នានេះដែរ ការផ្សាយបន្តផ្ទាល់ eSports មានភាពខុស ប្លែកគ្នាយ៉ាងច្បាស់លាស់ ពីការមើលកីឡាបន្តផ្ទាល់តាមវិធីជាច្រើន ។

ថ្វីត្បិតតែភាពរំភើបនៃការមើលក្រុម កីឡាអេឡិចត្រូនិច ដែលល្អបំផុតប្រកួតប្រជែង គឺជាកត្តាសំខាន់ដែលទាក់ទាញអ្នកទស្សនា ប៉ុន្តែមានកត្តាបន្ថែមតែមួយគត់ចំពោះ eSports ដែលធ្វើឱ្យពួកគេចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំង ដូចជាការលំបាកក្នុងការអនុវត្តចលនាដែល ធ្វើឱ្យហ្គេមកាន់ តែគួរឱ្យ ចាប់អារម្មណ៍ ការសម្របខ្លួន និងយុទ្ធសាស្ត្រផ្លាស់ប្តូរជានិច្ច និងបទពិសោធន៍នៃការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័ស ។ ទាំងនេះធ្វើឱ្យការមើល eSports ជាបទពិសោធន៍ដ៏ពិសេស និងគួរឱ្យរំភើបនៅក្នុងសិទ្ធិរបស់ខ្លួន មានរឿងជាច្រើនដែលត្រូវពិចារណានៅពេលបង់ថ្លៃសំបុត្រសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍ eSports ផ្ទាល់។ មួយក្នុងចំណោមពួកគេគឺជាបទពិសោធន៍ពេញលេញនៃការមើលការផ្សាយបន្តផ្ទាល់ ។

ការចូលរួមនៅកន្លែងទាំងនោះនឹងផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវបទពិសោធន៍ពិសេសមួយ អ្នក​អាច​ជួប​បុរស និង​ស្ត្រី​ដែល​ចូល​រួម​ក្នុង​ភាព​សប្បាយ​រីក​រាយ​នៃ​ការ​មើល​ដែល​ធ្លាប់​ស្គាល់ និងមានឱកាសភ្ជាប់ដោយផ្ទាល់ជាមួយសហគមន៍ eSports ។ រឿងមួយទៀតដែលត្រូវពិចារណា គឺបទពិសោធន៍ទីផ្សារ ព្រឹត្តិការណ៍ eSports ផ្ទាល់គឺជាឱកាសដ៏ល្អមួយដើម្បីទៅដល់ទស្សនិកជនដែលមានកម្លាំងទិញខ្ពស់ ។ ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅព្រឹត្តិការណ៍ eSports អាចជាវិធីមួយផ្សេងទៀតដែលអ្នកឧបត្ថម្ភអាចភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពជាមួយសហគមន៍ eSports ។

ទីបំផុតការសម្រេចចិត្តថាតើត្រូវបង់ថ្លៃសំបុត្រសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍កីឡា eSports ផ្ទាល់អាស្រ័យលើអ្វីដែលអ្នករំពឹងពីបទពិសោធន៍ ប្រសិនបើអ្នកចង់បានបទពិសោធន៍ពិសេសមួយ និងឱកាសដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយសហគមន៍ eSports ដរាបណាអ្នក ត្រៀមខ្លួនដើម្បីចំណាយសម្រាប់ការគាំទ្រនោះ។ ការបង់ប្រាក់សម្រាប់សំបុត្រចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍ eSports ផ្ទាល់អាចជាជម្រើសដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់អ្នក។

សរុបសេចក្តី

អត្ថបទរាយការណ៍អំពីការផ្លាស់ប្តូរ និងការរីកចម្រើននៃវប្បធម៌ហ្គេម និងឧស្សាហកម្មកីឡា esports នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ដោយបង្ហាញពីសារៈសំខាន់នៃការចូលរួមរបស់ក្រុមហ៊ុនធំៗក្នុងការបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធកីឡា និងភាពជោគជ័យរបស់ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោក ដែលជាក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោកនៅពេលក្រោយ អត្ថបទបានរៀបរាប់ពីការកើនឡើងនៃការចាប់អារម្មណ៍លើ Esports នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង ដែលបណ្តាលមកពីការកើនឡើងនៃចំនួនមនុស្សលេងហ្គេមនៅផ្ទះ ។ និងការកើនឡើងនៃការមើលតាមរយៈវេទិកាអនឡាញដូចជា YouTube និង Twitch ក្រោយមកការរីកចម្រើននៃ Esports នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងបានជះឥទ្ធិពលលើរចនាសម្ព័ន្ធកីឡា និងការសាងសង់កីឡដ្ឋាន Esports ដំបូងបង្អស់របស់ពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ 2005 នៅ Yongsan ដែលជាកំណើនគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៃ Esports  កូរ៉េខាងត្បូង ជាចុងក្រោយ អត្ថបទនេះបង្ហាញពីភាពខុសគ្នារវាងកីឡា Esports និងកីឡាប្រពៃណី។

ប្រភព

1. URL ពេញ https://www.seoulz.com/esports-in-korea-guide-to-korean-gaming-culture/
ឈ្មោះអត្ថបទ :Esports in Korea – Guide to Korean Gaming Culture
គេហទំព័រឈ្មោះ :seoulz
URl :https://www.seoulz.com
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 19/03/2023

2. URL ពេញ https://www.esports.net/news/industry/is-esports-worlds-most-accessible-sport/
ឈ្មោះអត្ថបទ :IS ESPORTS REALLY THE WORLD’S MOST ACCESSIBLE SPORT?
គេហទំព័រឈ្មោះ :esports
URl :https://www.esports.net
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 27/11/2018

3. URL ពេញ https://arstechnica.com/gaming/2017/11/the-odd-appeal-of-watching-esports-live-and-in-person/
ឈ្មោះអត្ថបទ : What I learned visiting my first live eSports tournament
គេហទំព័រឈ្មោះ : arstechnica
URl : https://arstechnica.com
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 11/19/2017