យុទ្ធសាស្ត្រការប្រកួត Esports ក្នុងទីផ្សារពិភពលោក

យុទ្ធសាស្ត្រការប្រកួត-Esports

យុទ្ធសាស្ត្រការប្រកួត Esports ក្នុងទីផ្សារពិភពលោក បើនិយាយអំពីរ យុទ្ធសាស្ត្រ ការលេង កីឡាអេឡិចត្រូនិច កំពុងក្លាយជានិន្នាការ និងរីកចម្រើនជាបន្តបន្ទាប់ ជាពិសេសអាស៊ីអាគ្នេយ៍ត្រូវបានចាត់ទុកថា ជាទីផ្សារពេញនិយមបំផុតនៅក្នុងពិភពលោក ជាធម្មតា​មាន​អ្នក​ចូល​មើល​ប្រមាណ​២០​លាន​នាក់ ហើយ​គេ​រំពឹងថា​ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១៩ នឹងមាន​អ្នក​ចូល​មើល​រហូតដល់​៤០​លាន​នាក់ ​។

E-Sports គឺជាកីឡាដែលប្រកួតប្រជែង តាមរយៈឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិក លេងដោយអ្នកលេង 2 នាក់ ឬច្រើននាក់ ទាំងទោល និងក្រុម E-sports ត្រូវបានបញ្ចូលក្នុង ព្រឹត្តិការណ៍កីឡាអេឡិចត្រូនិច Asian Games ដោយមានក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ រៀបចំការប្រកួតនេះនៅក្នុងប្រទេស ។ មិន​ត្រឹម​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ កីឡាករ​នឹង​អាច​ប្រកួត​ប្រជែង ​ដើម្បី​ឈ្នះ​រង្វាន់ វា​ក៏​ជា​មធ្យោបាយ​ទាក់ទាញ​ អ្នក​ទស្សនា​ឱ្យ​មក​ទស្សនា​ ការ​ប្រកួត​ប្រជែង និង​លក់​ផលិតផល​ឱ្យ​អ្នក​ទស្សនា​ផង​ដែរ។

នៅក្នុង ព័ត៌មានលំអិតអំពីក្រុម ESports នីមួយៗ នឹងមានអ្នកឧបត្ថម្ភ ទាក់ទងនឹងកុំព្យូទ័រ ឬកុងសូលហ្គេមដែលជាឧបករណ៍សម្រាប់លេង ម្ចាស់អាជីវកម្មដែលគាំទ្រឧបករណ៍ក៏ផ្សព្វផ្សាយ និងលក់ផលិតផល របស់ខ្លួនផងដែរ នៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្ត បង្កើតយុទ្ធនាការមួយ ដោយភ្ជាប់ជាមួយហ្គេម ដែលប្រើក្នុងការប្រកួតប្រជែង ដើម្បីទាក់ទាញអ្នកទស្សនា ឬអ្នកក៏អាចចូលរួមជាអ្នករៀបចំការប្រកួតផងដែរ ។ អ្នកឧបត្ថម្ភដែលចូលរួមក្នុង E-sport ក្នុងការគណនាតម្លៃទីផ្សារ នៃអាជីវកម្ម ESports ក្នុងឆ្នាំ 2017 វាមានតម្លៃ 696 ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក និង បានប៉ាន់ប្រមាណថា អត្រាកំណើននៃអាជីវកម្មនេះ នឹងកើនឡើងជាមធ្យមដល់ 29% ដែលឆ្លុះបញ្ចាំងថា ឧស្សាហកម្ម eSports នឹងបន្តរីកចម្រើនជារៀងរាល់ឆ្នាំ។

នៅក្នុងយុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ការប្រកួត Esports គឺមានសារៈសំខាន់ ក្នុងការធានាបាននូវភាពជោគជ័យរបស់ក្រុម ឬអ្នកលេងបុគ្គលនៅក្នុងការប្រកួត វាមានច្រើនយុទ្ធសាស្ត្រ ដែលអាចត្រូវបានអនុវត្ត ដោយសារតែភាពខុសគ្នានៃហ្គេមផ្សេងៗ និងស្ថានភាពប្រកួតដ៏ប្រែប្រួល មួយចំនួន ក្នុង ការ ដាក់អនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ការប្រកួត Esports ដូចជា ដឹងពីតួនាទីនិងសមត្ថភាពរបស់សមាជិកក្នុងក្រុម អោយបានច្បាស់ ។ ចែកតួនាទីអោយសមាជិក ដោយផ្អែកលើសមត្ថភាព និងកំរិតជំនាញរបស់ពួកគេ បង្រៀននិងបំប៉នសមាជិក ដើម្បីធ្វើអោយពួកគេមានទំនាក់ទំនងល្អ និងប្រកបដោយការយោគយល់ក្នុងក្រុម។

យុទ្ធសាស្ត្រការប្រកួត Esports ក្នុងយុគសម័យឌីជីថល

យុទ្ធសាស្ត្រការប្រកួត Esports ក្នុងយុគសម័យឌីជីថល ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំចុងក្រោយកន្លងមកនេះ មនុស្សជាច្រើនប្រហែលជាធ្លាប់លឺពាក្យ កីឡាអេឡិចត្រូនិក តាមត្រចៀករបស់ពួកគេជាញឹកញាប់ វាមិនអាចបដិសេធបានទេថា ហ្គេមកីឡាអេឡិចត្រូនិក គឺជាប្រភេទអាជីវកម្មមួយផ្សេងទៀត នៅក្នុងយុគសម័យឌីជីថល ដែលបាន ចូលមក បន្ថែមពណ៌ ដល់ជីវិតប្រចាំថ្ងៃរបស់មនុស្សជាច្រើន ។ ដោយសារតែភាពងាយស្រួល ដែលបានអភិវឌ្ឍជាមួយនឹងពេលវេលា ធ្វើឱ្យអ្នកលេងល្បែង ដែលធំឡើងដោយប្រើកុងសូលដូចជាហ្គេមអនឡាញ និងក្រៅបណ្តាញផ្សេងទៀត ។

លើ​កុំ​ព្យូ​រ​ទ័​រ មនុស្ស​ចាប់​ផ្ដើម​ងាក​មក​លេង​ហ្គេម​លើ​ទូរសព្ទ​ដៃ ធ្វើ​ឱ្យ កីឡា ​Esports កាន់​តែ​ងាយ​ស្រួល ហើយកាន់តែល្បីក្នុងសង្គមបច្ចុប្បន្ន Esports គឺជាកីឡាអេឡិចត្រូនិក ដែលប្រកួតប្រជែងលើឧបករណ៍ជាច្រើនប្រភេទ ពួកគេ​នឹង​ប្រកួត​តាម​ច្បាប់ និង​ការ​លេង​ហ្គេម​នីមួយៗ រួម​មាន First-Person-Shooting MOBA Battle Royale Fighting ជាដើម អត្តពលិក E-sports ត្រូវ​បែងចែក​ពេលវេលា​ដើម្បី​ហាត់ ហើយ រៀបចំផែនការហ្គេម ជាមួយមិត្តរួមក្រុមរបស់អ្នក មិនខុសពីប្រភេទកីឡាផ្សេងទៀតទេ ។

រួម​ទាំង​លីគ​ដែល​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង ​រាប់​ចាប់​ពី​លីគ​ស្ម័គ្រចិត្ត​ ដល់​ថ្នាក់​ជាតិ ឬលំដាប់ពិភពលោក ជាមួយនឹងប្រាក់រង្វាន់ដ៏ធំសម្បើម តាមស្ថិតិ គេអាចរកឃើញថា ច្រើនជាង 1/3 នៃប្រាក់ចំណូល នៅក្នុងឧស្សាហកម្ម esports ហ្គេមពេញនិយមដើម្បីប្រកួតប្រជែង ជមួយជំនាញ​ច្រើន ។ បន្ថែមពីលើការបង្កើនប្រាក់ចំណូលជាបន្តបន្ទាប់ នៅពេលដែលហ្គេម នៅលើវេទិកាស្មាតហ្វូន បានចូលរួមកាន់តែច្រើននៅក្នុងឧស្សាហកម្ម eSports ធ្វើឱ្យអ្នកទស្សនា មានភាពងាយស្រួលក្នុងការចូលប្រើហ្គេម ដែលប្រើក្នុងការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិក ជា​លទ្ធផល​ចំនួន​អ្នក​ទស្សនា​ទាំង​អ្នក​ធម្មតា​និង​អ្នក​ទស្សនា​ មាន​ការ​កើន​ឡើង​យ៉ាង​ឆាប់​រហ័ស ។ គេរំពឹងថាចំនួនអ្នកមើល esports នឹងកើនឡើង 15% ជារៀងរាល់ឆ្នាំចាប់ពីឆ្នាំ នៅពេលដែលស្ថិតិបានបញ្ជាក់ថា មានអ្នកមើល esports 385 លាននាក់នៅទូទាំងពិភពលោក។

Esport ជាហ្គេមភ្នាល់អនឡាញដែលកំពុងពេញនិយម

Esports គឺជា ប្រភេទ កីឡាបុគ្គល ឬជាក្រុម នាយកដ្ឋានកីឡាបានចាត់ថ្នាក់ Esport ជាផ្នែកនៃកីឡាទាក់ទងនឹងការប្រកួតវីដេអូហ្គេម មានការប្រណាំងដោយផ្អែកលើប្រភេទនៃវីដេអូហ្គេមដូចជា ហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រប្រយុទ្ធ ជាហ្គេមប្រយុទ្ធដែលការប្រកួតប្រជែង ត្រូវបានបែងចែកទៅជាកម្រិត ស្ម័គ្រ ពាក់កណ្តាលអាជីព និងវិជ្ជាជីវៈ រួម​បញ្ចូល​ទាំង​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង និង​លីគ​ផ្សេង​ៗ​ដូច​កីឡា​ទូទៅ​ដែរ។

E-sports គឺជាកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលកំពុងពេញនិយមនៅទូទាំងពិភពលោក មានទាំងប្រភេទបុគ្គល និងក្រុម ដែលជាការកែលម្អពីការលេងហ្គេមប្រពៃណី ត្រូវតែមានការប្រកួតប្រជែងដើម្បីជ័យជំនះ កីឡាប្រភេទនេះកើតចេញពីការផ្លាស់ប្តូរបច្ចេកវិទ្យា បង្កើត​ក្រុម​ប្រកួត​ប្រជែង​មិន​ឈប់​ត្រឹម​តែ​កីឡា​ធម្មតា ។ ប៉ុន្តែវា ក៏បាន មកដល់ក្នុង ឧស្សាហកម្ម ហ្គេមអនឡាញ ផងដែរ ដោយប្រើប្រាស់កុំព្យូទ័រ និងប្រភេទ Hardware ផ្សេងៗដូចជាទូរសព្ទដៃ វាជាវិស័យប្រកួតប្រជែង និងប្រើប្រាស់ពិភពអ៊ីនធឺណិត ជាពិភពនៃការប្រកួតប្រជែង។

ប្រភពដើមនៃហ្គេម eSports តើ​វា​ដូច​ជា​កីឡា ឬ​របស់​ច្រើន​ទេ មនុស្សតែងតែហៅវាថាជាហ្គេម e-sport ដែលតាមពិតទៅពាក្យមិនត្រឹមត្រូវ បន្ទាប់មកអ្នកត្រូវសរសេរវាជាអក្សរកាត់នៃ Electronic Sports ដែលមានន័យថាកីឡាអេឡិចត្រូនិក ធម្មតា​កីឡា​ដែល​យើង​ឃើញ​រាល់​ថ្ងៃ​សុទ្ធ​តែ​ជា​កីឡា​កាយ​វប្បកម្ម ។

E-Sports បាន​បង្កើត ​អាជីព​ថ្មី​ៗ​ជា​ច្រើន​មិន​ថា​ជា​តួ​សម្ដែង វាគឺជាអ្នកដែលបោះហ្គេម ឬ ពិនិត្យមើលហ្គេម នៅពេលកំពុងលេង ។ វា​បង្កើត​ប្រភព​ចំណូល​មួយ​ផ្សេង​ទៀត​ព្រោះ​មាន​អ្នក​ចូល​ទស្សនា​ច្រើន ឬធ្វើជា អត្តពលិក esports ដ៏ធ្ងន់ធ្ងរ គឺជាអាជីពដែលមនុស្សជាច្រើនចង់បាន។

សរុបសេចក្តី

អត្ថបទស្តីពីយុទ្ធសាស្រ្តកីឡា Esports នៅក្នុងទីផ្សារសកលនេះផ្តោតលើការបន្តកំណើន និងប្រជាប្រិយភាពនៃអាជីវកម្មនេះ ជាពិសេសនៅក្នុងតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ដែលជាទីផ្សាររីកលូតលាស់លឿនបំផុតក្នុងពិភពលោក ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ក្នុង​កីឡា​អេឡិចត្រូនិក​រួម​មាន​ការ​ប្រកួត​លក្ខណៈ​បុគ្គល និង​ក្រុម​ផ្សេងៗ​គ្នា ហើយមានក្រុមហ៊ុនជាច្រើន។ មកធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះនៃការប្រកួត ។ បន្ថែមពីលើការប្រជែងយករង្វាន់ វាក៏ជាមធ្យោបាយទាក់ទាញអ្នកមើល និងលក់ផលិតផលដោយប្រើយុទ្ធនាការទីផ្សារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ធ្វើឱ្យប្រាក់ចំណូលកាន់តែច្រើន ។ Esports រកបានច្រើនពីកីឡាក្នុងពិភពលោកបច្ចុប្បន្ន ដូចជាការប្រកួតប្រជែងក្នុងហ្គេមពេញនិយមដែលរកប្រាក់បានពីការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត ។ និង​មាន​ទស្សនិកជន​ដែល​មាន​ការ​កើន​ឡើង​ឥត​ឈប់ឈរ ទាំងភ្ញៀវធម្មតា និងភ្ញៀវមិនទៀងទាត់ នេះបញ្ជាក់ពីប្រជាប្រិយភាព និងការរីកចម្រើននៃឧស្សាហកម្ម eSports ដែលមានអត្រាកំណើនប្រចាំឆ្នាំជាមធ្យមប្រមាណ 29%។

ប្រភព

1. URL ពេញ​ https://digitalmarketingwow.com/2019/04/26/ทำความรู้จัก-ธุรกิจ-esports-กับ/#gsc.tab=0
ឈ្មោះអត្ថបទ :ธุรกิจ ESPORTS กับการเจาะกลุ่มทำตลาดธุรกิจแบบใหม่
គេហទំព័រឈ្មោះ :digitalmarketingwow
URl :https://digitalmarketingwow.com
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 26/04/2019

2. URL ពេញ​ https://www.thumbsup.in.th/esport-market
ឈ្មោះអត្ថបទ :ส่องภาพรวมตลาดอีสปอร์ตโลก และแนวโน้มการเติบโตในประเทศไทย
គេហទំព័រឈ្មោះ :thumbsup.in
URl :https://www.thumbsup.in.th
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 23/05/2019

3. URL ពេញ​ https://gamebet-blog.com/เกมesport/
ឈ្មោះអត្ថបទ :Esport เกมเดิมพันออนไลน์ ที่ได้รับความนิยมในปัจจุบัน
គេហទំព័រឈ្មោះ :gamebet
URl :https://gamebet-blog.com
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 16/06/2020