ការអភិវឌ្ឍន៍ក្រាហ្វិក eSports ចូលទីផ្សារអាជីវកម្មហ្គេម

ការអភិវឌ្ឍន៍ក្រាហ្វិក eSports

ការអភិវឌ្ឍន៍ក្រាហ្វិក eSports ចូលទីផ្សារអាជីវកម្មហ្គេម បច្ចុប្បន្ននេះអាចនិយាយបានថា ការវិភាគរៀបចំការប្រកួត ESports កំពុងក្លាយជានិន្នាការ និងរីកចម្រើនជាបន្តបន្ទាប់ ជាពិសេសអាស៊ីអាគ្នេយ៍ត្រូវបានចាត់ទុកថាជាទីផ្សារពេញនិយមបំផុតនៅក្នុងពិភពលោក ជាធម្មតាមានអ្នកទស្សនាប្រហែល 20 លាននាក់ វាត្រូវបានគេរំពឹងថានៅឆ្នាំ 2019 នឹងមានអ្នកទស្សនារហូតដល់ 40 លាននាក់ ។ E-Sports គឺជាកីឡាដែលប្រកួតប្រជែង តាមរយៈឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិក ដែលលេងដោយអ្នកលេង 2 នាក់ ឬច្រើននាក់ ទាំងទោល និងក្រុម ។

E-sports ត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុង Asian Games 2018 ដោយមានក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ រៀបចំ ការប្រកួត កីឡាអេឡិចត្រូនិចផ្សាយបន្តផ្ទាល់ នេះនៅក្នុងប្រទេស មិន​ត្រឹម​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​កីឡាករ​ នឹង​អាច​ប្រកួត​ប្រជែង​ដើម្បី​ឈ្នះ​រង្វាន់ វា​ក៏​ជា​មធ្យោបាយ​ទាក់ទាញ​ ទស្សនិកជន​ឱ្យ​មក​ទស្សនា​ការ​ប្រកួត​ប្រជែងកីឡាអេឡិចត្រូនិក និង​លក់​ផលិតផល​ឱ្យ​អ្នក​ទស្សនា​ផង​ដែរ ។ នៅក្នុងការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិកនីមួយៗ នឹងមានអ្នកឧបត្ថម្ភទាក់ទងនឹងកុំព្យូទ័រ ឬកុងសូលហ្គេមដែលជាឧបករណ៍សម្រាប់លេង ម្ចាស់អាជីវកម្មដែលគាំទ្រឧបករណ៍ក៏ផ្សព្វផ្សាយ និងលក់ផលិតផលផងដែរ ។

បង្កើតយុទ្ធនាការមួយ ដោយភ្ជាប់ជាមួយហ្គេម ដែលប្រើក្នុងការ ប្រកួតប្រជែង កីឡាអេឡិចត្រូនិចដ៏សំបូរបែប ដើម្បីទាក់ទាញអ្នកទស្សនា ឬអ្នកក៏អាចចូលរួមជាអ្នករៀបចំការប្រកួតផងដែរ ពីការគណនាតម្លៃទីផ្សារនៃអាជីវកម្ម ESports ក្នុងឆ្នាំ 2017 វាមានតម្លៃ 696 ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក ហើយប៉ាន់ប្រមាណថាអត្រាកំណើននៃអាជីវកម្មនេះ នឹងកើនឡើងជាមធ្យមដល់ 29% ដែលឆ្លុះបញ្ចាំងថា ឧស្សាហកម្ម eSports កីឡានឹងបន្តរីកចម្រើន នៅក្នុងប្រាក់ចំណូល និងការមើលជារៀងរាល់ឆ្នាំ។

Esports គឺជាប្រភេទនៃឧស្សាហកម្មហ្គេម ជាមួយក្រុមផ្សេងៗ ចូលរួមក្នុងការប្រកួតវីដេអូហ្គេម ដែលភាគច្រើនជាប្រព័ន្ធតាមអ៊ីនធឺណិត អ្នកលេងច្រើននាក់ក្នុងពេលដំណាលគ្នា ព្យាយាមប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមប្រឆាំង ជាមួយនឹងគោលបំណងទូទៅនៃការយកឈ្នះហ្គេម ដែលត្រូវអនុវត្ត ជំនាញកសាង និងការលះបង់ អ្នកលេងត្រូវតែពឹងផ្អែកលើការដោះស្រាយបញ្ហា ។ ការងារជាក្រុម ពេលវេលាឆ្លើយតបរហ័ស និងការទំនាក់ទំនង ដើម្បីទទួលបានជោគជ័យ ក្រុម និងកីឡាមានអ្នកគាំទ្រដែលមករួមគ្នាដើម្បីទស្សនា និងលើកទឹកចិត្តដល់អ្នកចូលរួមក្នុងការប្រកួត។

ការអភិវឌ្ឍន៍ក្រាហ្វិក eSports ក្នុងឧស្សាហកម្មហ្គេមបច្ចេកវិទ្យា

ការអភិវឌ្ឍន៍ក្រាហ្វិក eSports ក្នុងឧស្សាហកម្មហ្គេមបច្ចេកវិទ្យា កីឡា Esports គឺជាកីឡាបែបប្រកួតប្រជែងក្នុងសម័យទំនើបដែលរៀបចំឡើងតាមរយៈវីដេអូហ្គេម ចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2010 មក Esports បានក្លាយជាទម្រង់ហ្គេមដ៏មានឥទ្ធិពលបំផុតមួយនៅក្នុងឧស្សាហកម្មហ្គេម អ្នកបង្កើតហ្គេមជាច្រើនរៀបចំការប្រកួត និងផ្តល់មូលនិធិ ដើម្បី គាំទ្រការ ប្រកួតកីឡាប្រភេទនេះ ។ យោងតាមរបាយការណ៍ទីផ្សារ eSports សកលឆ្នាំ 2017 ប្រទេសថៃមានអ្នកលេងល្បែងជាង 18.3 លាននាក់ និងមានតម្លៃជាសកល 905.6 លានដុល្លារ ។

កំណើនឧស្សាហកម្មជាមធ្យមគឺប្រហែល 38% ក្នុងមួយឆ្នាំ Esports គឺជាមូលដ្ឋានគ្រឹះអាជីវកម្ម សម្រាប់អ្នកបច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន ការណែនាំអំពីការរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ ការណែនាំអំពីការរចនាក្រាហ្វិក គោលការណ៍នៃការសរសេរកម្មវិធីកុំព្យូទ័រ អាជីវកម្មហ្គេម និងកីឡា រចនាសម្ព័ន្ធទិន្នន័យ និងក្បួនដោះស្រាយ ការបណ្តុះបណ្តាលអត្តពលិក ទីផ្សារឌីជីថលសម្រាប់អាជីវកម្មហ្គេម ។ E-Sport គឺ​ស្រដៀង​គ្នា​នឹង​កីឡា​ដែរ ដែល​វា​ក៏​ជា​ហ្គេម​មួយ​ដែរ មានច្បាប់ដូចគ្នា កីឡាដើមនៅតែមាន ប៉ុន្តែ E-Sport បំបែកដែនកំណត់នៃការចូល និងលេង នេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកក្មេងលេង អ្នកទស្សនាមិនចាំបាច់ទៅមើលកីឡដ្ឋានទេ។

គ្រាន់តែយកឧបករណ៍ឆ្លាតវៃ ហើយមើលការផ្សាយ បន្តផ្ទាល់ ។ យើងប្រហែលជាគិតថាវាគ្រាន់តែជាល្បែងមួយ ប៉ុន្តែហ្គេមអនឡាញគឺជាហ្គេមដែលបំបែកដែនកំណត់នៃកីឡាប្រពៃណី រហូតដល់ពួកគេត្រូវបានទទួល យកជា E-Sports ហើយកំពុងពេញនិយម។ នេះមិនទាន់និយាយអំពីបច្ចេកវិទ្យាដូចជា AR Augmented Reality VR Virtual Reality និង AI Artificial Intelligence ដែលនឹងជួយបង្កើនបទពិសោធន៍សម្រាប់ទាំងអ្នកលេង និងអ្នកមើលនាពេលអនាគត។

សព្វ​ថ្ងៃ​ហ្គេម​ Esports ជា​ប្រភេទ​កីឡា​ដែល​បង្កើត​ប្រាក់​ចំណូល ​និង​អាច​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​បាន​ក្នុង​ទ្រង់ទ្រាយ​ធំ បើ​ទោះ​ជា​ពី​មុន​ត្រូវ​បាន​គេ​ចាត់​ទុក​ថា​ជា​ ទីផ្សារ​ពិសេស​ខណៈ​ក្រុម​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​ចាប់​ផ្តើម​កើន​ឡើង ហើយ e-Sports ខ្លួន​ឯង​កាន់​តែ​រីក​ចម្រើន​ជា​រៀង​រាល់​ឆ្នាំ វា​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​ការ​ឧបត្ថម្ភ មកបង្កើតម៉ាកយីហោបន្ថែមទៀតជាមួយក្រុម e-Sport ផងដែរ ។ បច្ចុប្បន្ននេះ ម៉ាកយីហោកាន់តែច្រើនឡើងកំពុងចាប់ផ្តើមចូលទីផ្សារ ក្លាយជាអ្នកឧបត្ថម្ភការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិក ការធ្វើជា Sponsor ក្នុងការប្រកួត e-Sports ធ្វើអោយគ្រប់គ្នាដែលជាអ្នកមើល និងអ្នកប្រកួតប្រជែងបានស្គាល់ម៉ាករបស់ Sponsor កាន់តែច្រើន។

កីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលពេញនិយមបំផុត

សព្វថ្ងៃនេះហ្គេមមួយចំនួន អាចមិនត្រឹមតែជាហ្គេមប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវាត្រូវបានអភិវឌ្ឍទៅជា កីឡាមួយប្រភេទទៀតហៅថា កីឡាអេឡិចត្រូនិក Electronic Sports ឬ កីឡាអេឡិចត្រូនិក ដែលកំពុងតែពេញនិយមនៅជុំវិញពិភពលោក។ មានសមាសធាតុសំខាន់ៗ ដូចគ្នានឹងកីឡាផ្សេងទៀតដែរ មានអត្តពលិក និងឧបករណ៍កីឡា កណ្តុរ ក្តារចុច កាសជាដើម ។

បច្ចុប្បន្ននេះ កីឡា e-Sports ត្រូវបានអភិវឌ្ឍទៅជាអាជីព ហើយ​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ជា​សាកល​ជា​ច្រើន​ដូច​ជា World Cyber ​​Games Championship មាន​មនុស្ស​ល្បី​ៗ​ជា​ច្រើន​ចាប់​អារម្មណ៍​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​អាជីវកម្ម e-Sports ដូច​ជា​តារា​ហូលីវូដ​ដូចជា “ Ashton Kutcher” ឬ​កីឡាករ​បាល់បោះ NBA ជាដើម ។ Johnson” ឬសូម្បីតែកំពូលតារាមកពីតៃវ៉ាន់ដូចជា “Jay Zhou” ក៏ជាម្ចាស់ក្រុម Taipei Assassins ដែលប្រកួតប្រជែងក្នុងហ្គេមអនឡាញ League of Legends នៅតៃវ៉ាន់ផងដែរ។

កីឡា e-Sports ដែលពេញនិយមបំផុតគឺហ្គេម LOL League of Legends ដែលមានអ្នកលេងជាង 70 លាននាក់នៅទូទាំងពិភពលោកនៅក្នុងប្រទេសថៃ ហ្គេមទាំងពីរនេះពេញនិយមសម្រាប់ការលេង Hon ដែលជាហ្គេម MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) ជុំវិញពិភពលោក។

ទទួល​បាន​នៅ​ពេល​ដែល​កុមារ​ថៃ​កំពុង​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​កាន់​តែ​ខ្លាំង​ទៅ​លើ​កីឡា e-Sports ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍ “Garena Star League” កាល​ពី​ខែ​មេសា។ មាន​កុមារ​ថៃ​ជាង​១៨​ម៉ឺន​នាក់​មក​ទស្សនា​ព្រឹត្តិការណ៍​នេះសម្រាប់ប្រទេសថៃ គណៈកម្មាការអាជ្ញាធរកីឡា បានយល់ព្រម ។

កីឡាអេឡិចត្រូនិកជាប្រភេទកីឡា ដែលអាចត្រូវបានចុះបញ្ជីជាសមាគមកីឡានៅក្នុងប្រទេសថៃ និងបានទទួលហត្ថលេខាអនុម័តជាផ្លូវការពីរដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងទេសចរណ៍ និងកីឡាកាលពីថ្ងៃទី ១៧ ខែតុលា ឆ្នាំ ២០១៧ ដោយអនុញ្ញាតឲ្យប្រទេសថៃបញ្ជូនអ្នកប្រកួតប្រជែងកីឡាអេឡិចត្រូនិកជាផ្លូវការក្នុងនាមក្រុមជម្រើសជាតិថៃក្នុងការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិករវាងប្រទេស។

សរុបសេចក្តី

បច្ចុប្បន្ន អាជីវកម្ម ESports គឺជានិន្នាការ និងបន្តរីកចម្រើន។ ជាពិសេសនៅតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាជាទីផ្សារពេញនិយមបំផុតនៅក្នុងពិភពលោក វាមានទស្សនិកជនប្រហែល 20 លាននាក់ ហើយត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកើនឡើងដល់ 40 លាននាក់ក្នុងឆ្នាំ 2019។ ESports គឺជាកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលអ្នកលេងប្រកួតប្រជែងជាលក្ខណៈបុគ្គល ឬជាក្រុមត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ Asian Games ឆ្នាំ 2018 ហើយត្រូវបានប្រារព្ធឡើងនៅក្នុងប្រទេសថៃ អ្នកលេងអាចប្រកួតប្រជែងដើម្បីឈ្នះរង្វាន់។ វាក៏ជាមធ្យោបាយទាក់ទាញអ្នកទស្សនាឱ្យលក់ផលិតផលផងដែរ ។ ព្រឹត្តិការណ៍ ESports ច្រើនតែមានអ្នកឧបត្ថម្ភទាក់ទងនឹងកុំព្យូទ័រ ឬម៉ាស៊ីនហ្គេមដែលផ្សព្វផ្សាយ និងលក់ផលិតផលរបស់ពួកគេ។

ប្រភព

1. URL ពេញ https://digitalmarketingwow.com/2019/04/26/ทำความรู้จัก-ธุรกิจ-esports-กับ/#gsc.tab=0
ឈ្មោះអត្ថបទ :ธุรกิจ ESPORTS กับการเจาะกลุ่มทำตลาดธุรกิจแบบใหม่
គេហទំព័រឈ្មោះ :digitalmarketingwow
URl :https://digitalmarketingwow.com
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 26/04/2019

2. URL ពេញ https://www.marketingoops.com/reports/industry-insight/what-businesses-get-benefit-from-esport/
ឈ្មោះអត្ថបទ :ธุรกิจไหนได้ประโยชน์? เมื่อคนไทยและทั่วโลกหันมาดู E-Sport มากขึ้น
គេហទំព័រឈ្មោះ :marketingoops
URl :https://www.marketingoops.com
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 12/11/2017

3. URL ពេញ https://www.brandage.com/article/3118
ឈ្មោះអត្ថបទ :e-Sports โอกาส และอนาคต เหล่าเกมเมอร์
គេហទំព័រឈ្មោះ :brandage
URl :https://www.brandage.com/article/3118
កាលបរិច្ឆេទគេហទំព័របង្ហោះ៖ 21/01/2018